اگر مشکل اتصال دارید ولی نمیدونید از کجا باید مشکل رو پیدا کنید به این صورت عمل کنید:
از صفحه حساب کاربری بررسی کنید ببینید سرویس تون تموم نشده
اگه سرویس تون وقت داشتید یا تمدید کردی و بازم مشکل داشتید
برنامه رو خاموش کنید و اگر برنامه شکن دیگری روی گوشی دارید اون ها رو هم قطع کنید بعد از داخل برنامه گزینه بروز رسانی را بزنید:
آموزش تصویری پیدا کردن بروزرسانی در سیستم عامل های مختلف

اندروید هایدیفای hiddify

ویندوز هایدیفای hiddify

اندروید سینگباکس sing-box

اندروید کِیرینگ karing

ویندوز کِیرینگ karing
اگه بازم نشد توکن های موجود توی برنامه رو پاک کنید به صفحه اصلی برید و توکن جدید بگیرید و افزودن به برنامه رو بزنید تا دوباره اضافه بشه
اگه بازم حل نشد برنامه رو از روی گوشی تون پاک کنید گوشی رو خاموش روشن کنید برنامه رو دوباره از صفحه دانلود برنامه دانلود کنید و نصب کنید و به صفحه اصلی برگردید و افزودن به برنامه رو بزنید.
اگه با طی کردن مراحل بالا بازم نتیجه نگرفتید از طریق صفحه تماس با ما با پشتیبانی ارتباط بگیرید و مشکل تونو توضیح بدید تا حل کنن